Görkem ÖNÜR Ali Rıza Eroğlu İlkokulu
Merhaba, ben Görkem ÖNÜR. 1983 Adana doğumluyum. Mustafa Kemal Üniversitesinden 2006 yılında mezun oldum. Mesleğimde 15. yılımı çalışıyorum. Mesleğini ve öğrencilerini çok seven bir öğretmenim.
Projelere katılma sebebim önce kendi deneyimlerimi çeşitlendirip etkinlik dağarcığımı geliştirmek bu deneyimlerimi çocuklarıma ve öğrencilerime aktarmak.
Çalışmaktan, yaptığım meslekten İşbirlikçi çalışmalardan , organize aşamasında katkıda bulunmaktan çok hoşlanıyorum. Yeni projelerde ülkemizin çeşitli bölgelerinden öğretmen arkadaşlarımla çalışmak beni çok mutlu ediyor.
Hello my name is Ada,I am ten years old.I live in İzmir.I am going to Ali Rıza Eroğlu primary school at 4th grade
Hi! May name is Nisa .I'm 10 years old.I'm going to 4 th.I love listening to music and playing an estrumen.I live in Bergama.
337 gerçekleştirme gerçekleştirildi anketimize 12.şeçenekle katılıp 153 oy alan
Selçuklu Belediyesi İlkokulu'nda görev yapan Halime Dağ Öğretmenimizin logosu kazandı.
337 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen ankete göre Selçuklu İlköğretim Okulu'nda görev yapan Halime DAĞ'ın logosu 153 oy alarak birinci oldu.
PROJE ORTAK ÜRÜNLER
(PROJECT COMMON PRODUCTS)
Proje akrostij ortak ürünü(Project Akrostij joint product)
Projemizin adının kelimeleri olan İyilik İçin El Ele'nin harflerinden öğrecilerimiz akrostiş şiiri yazdılar. Daha sonra her öğrenci yazdığı bölümü seslendirip videoya ekledi. Proje ortağımız Görkem ÖNÜR öğretmen bu videoları birleştirip youtube aracılığıyla yüklemiştir. Öğrencilerimizin oluşturduğu akrostişlerin altında ortak çalışmamızın videolarını görebilirsiniz.
Projemizin harflerinden oluşan akrostiş şiirini tüm öğrencilerimiz yazalım ve söyleyelim.
Let all our students write and sing the aakrostiş poem consisting of the letters of our project.
İYİLİK İÇİN EL ELE (HAND IN HAND FOR GOODNESS)Hikaye tamamlama ortak ürünü(Story completion joint product)
Hikayemize ulaşmak için aşağıdaki linke tıklayın.
https://docs.google.com/presentation/d/1VxtbPCZUNOhHzs0hhErMl9zY-4QAfcrJmp0lyMNb_F0/edit#slide=id.p
Engelliler günü ortak çalışması
(Disability day joint work)
Mixed student teams common products
İlkokul,ortaokul ve lise olarak forum bölümünde gruplar oluşturulmuştur.Öğrenciler kademelerine göre forumda ilgili kısma girip bulmacada olmasını istedikleri soruları yazmışlardır. Onların sorularıyla Nesibe KARASU Öğretmen tarafından bulmacalar oluşturulmuştur.
Groups were formed in the forum section as primary, secondary and high school. The students entered the related section in the forum according to their levels and wrote the questions they wanted to be in the puzzle. With their questions, puzzles were created by Nesibe KARASU Teacher
İLKOKUL KARMA ÖĞRENCİ TAKIMI BULMACA ETKİNLİĞİ
19/12/2020
Öğrenciler arası etkileşim
(Interaction between students)
Proje Değerlendirme panosu(Project Evaluation board)
Proje Final Ürünü
Final ürünü için Projemiz kapsamında yaptığımız çalışmaları derleyip tüm ortakların katılımıyla rap şarkısı hazırladık.Bunun için ilk olarak proje ortağı Halime DAĞ şarkının sözlerini yazdı.Bunu her okuldan bir öğrenci belirlenen fon müziğinde söyleyerek video kayıt yaptı.Daha sonra bunlar birbirinin devamı olacak şekilde yine Halime DAĞ tarafından birleştirilip tek bir şarkı haline dönüştürüldü.
İYİLİK İÇİN EL ELE
PROJESİ SON TEST ANALİZİ
HAND IN HAND FOR
GOODNESS PROJECT FINAL TEST ANALYSIS
1.Ön test ile karşılaştırıldığında bu soruda önemli bir
değişim gözlenmemiştir.
There
was no significant change in this question compared to the pretest
2.Ön testte evet diyenlerin oranı %28 iken son testte %38
olmuştur. Bu durum proje çalışmalarının öğrencilerde web 2.0 aracı kullanımının
artmasını sağlamıştır diyebiliriz.
While
the rate of those who said yes in the pre-test was 28%, it was 38% in the
post-test. We can say that this situation has led to an increase in the use of
web 2.0 tools by the students.
3.Ön testte bu soruya evet diyenlerin oranı %77 iken son
testte %88 olmuştur. Bu durum öğrencilerde yaralı hayvanlara karşı gösterilen
duyarlılığın arttığını göstermektedir.
While
the rate of those who said yes to this question in the test was 77%, it was 88%
in the post test. This situation shows that the sensitivity shown to injured
animals has increased in students.
4. Ön testte bu soruya hayır diyenlerin oranı % 5 iken son
testte % 1 olmuştur. Bu durum proje çalışmalarının öğrencilerde hayvanlar için
kapının önüne bir kap su ve yiyecek koyma kazanımının geliştiğini
göstermektedir.
While the rate of those who said no to this question in the pre-test was 5%, it was 1% in the post-test. This shows that the project studies have improved students' gains in placing a container of water and food in front of the door for animals
5.Ön testte bu soruya çoğu zaman diye cevap verenlerin oranı
%57 iken yaptığımız son testte çoğu zaman diye cevap verenlerin oranının %75
olduğunu görüyoruz .Bu durum proje çalışmalarının ailemize duyarlılığı
arttıdığını göstermektedir.
In the pre-test, the rate of those who answered this question as often was 57%, while in the post-test we see that the rate of those who answered as often is 75%. This shows that the sensitivity of the project work to our family has increased.
6.Öğrencilerimizin
ön testte bu soruya çok fazla diyenlerin oranı %26 iken son testte bu oran %47
ye çıkmıştır.Bu durum proje çalışmalarımızın öğrencilerde kitap okumayı
arttırdığını göstermektedir.
While the percentage of our students who said too much to this question in the pre-test was 26%, this ratio increased to 47% in the post-test. This shows that our project work has increased students' reading.
7.Ön test ile karşılaştırıldığında hayvanlara barınak yapma
kazanımında önemli bir değişiklik olmadığı görülmektedir.
Compared to the pretest, it is seen that there is no significant change in the gain of sheltering the animals.
8.Öğrencilerimiz ön testte bu soruya %74 ünün sıklıkla diye
cevap verdiği, son testte ise %82 isinin sıklıkla diye cevap verdiği tespit edilmiştir.Bu
durum proje çalışmalarımızın öğrencilerde bitki duyarlılığını arttırdığını
göstermektedir.
It
was determined that 74% of our students answered this question as frequently in
the pre-test, and 82% frequently in the post-test. This shows that our project
studies increase the plant sensitivity in students.
9.Öğrencilerimiz bu soruya ön testte %79 u evet demişken son
testte %87 sinin evet dediği görülmüştür. Bu durum proje çalışmalarımız
süresince öğrencilerimizin iyilik konulu film izleme oranının arttığını
göstermektedir.
While 79% of our students said yes to this question in the pre-test, 87% of them said yes in the post-test. This shows that the rate of watching films about goodness increased by our students during our project studies.
10.Ön testte bu soruya sıklıkla diye cevap verenlerin oranı
%39 iken son testte bu oran %69 a çıkmıştır.Bu durum proje çalışmalarının
öğrencilerde yaşlı bireylerle, aile büyüklerimizle daha çok ilgilenmelerini
sağladığını göstermektedir.
While the rate of those who answered this question as frequently in the pre-test was 39%, this rate increased to 69% in the post-test.












































Çok güzel emeğinize sağlık
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim Muhammet hocam
Silemeğine sağlık öğretmenim çok güzel çalışmalar olmuş
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim özlem hocam
SilHarikaa tebrik ederim hocam🤩
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.
SilEmeğinize sağlık😊
YanıtlaSilTeşekkürler. Her birini keyifle yaptık. iyi ki varsınız.
SilHarika olmuş elinize emeğinize sağlık Görkem hocam
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim Halime hocam
SilÇok güzel olmuş hocam.Emeginize sağlık
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim Hanife hocam. Beğenmenize sevindim
SilEmeğinize sağlık hocam. Çok güzel olmuş.
YanıtlaSilTeşekkürler Nazife hocam
SilÇalışmalarınız icin sizi kutlarım.Emeğinize sağlık
YanıtlaSilEmeğinize sağlık hocam ne güzel çalışmalar yapmışsınız çocuklarınızı ve sizi tebrik ederim 👏👏
YanıtlaSilHarika bir çalışma olmuş Görkem hocam.Dolu dolu bir proje çalışması sizi ve öğrencilerimizi tebrik ediyorum 👏👏👏👏
YanıtlaSilMerhabalar Görkem Hocam çalışmalarınızın çocuklarımıza kattığı farkındalıklar için size teşekkür ederim öncelikle. daha özgün, güzel etkinlikleri dört gözle bekliyoruz sizi ve tüm çocuklarımızı tebrik ediyorum 👏👏👏
YanıtlaSilEmeğinize sağlık hocam sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim. Çok güzel çalışmalar yapmışsınız.
YanıtlaSilEmeginize sağlık Görkem hocam.Çok başarılı bir çalışma olmuş.
YanıtlaSilHarika çalışmalar .Emeklerinize saglik Görkem Hocam.Sizi ve öğrencilerinizi kutluyorum.👏👏👏
YanıtlaSilEmeğinize sağlık Görkem Bey,harika olmuş çalışmalarınız, sizi ve öğrencilerinizi yürekten kutluyorum.
YanıtlaSilÇalışmaların Her birinde ne kadar çok emek verildiği belli oluyor. Sizi ve öğrencilerinizi tebrik ediyorum hocam. Başarılarınızın devamını dilerim.
YanıtlaSilÖğrencilerinizin ve sizin emeğinize sağlık. Tebrikler Görkem hocam.
YanıtlaSilTebrikler Görkem Hocam.Ogrencilerinizin ve sizin emeginize sağlık.
YanıtlaSilÇok güzel olmuş. Emeklerinize sağlık.
YanıtlaSilELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ...
YanıtlaSil